Sunday 1 May 2011

Monavie Active

 Monavie Active adalah satu lagi produk dari syarikat Monavie. apa yang membezakan Monavie Active dengan Monavie Ori & Pulse ialah Monavie Active ditambah dengan Glucosamine. Glucosamine merupakan komponen penting bagi tubuh, termasuk dalam golongan makro molekul yang disebut Mukopolisakarida, dimana normalnya mukopolisakarida ditemukan dalam cairan synovial persendian.



Glucosamine merupakan nutrisi tambahan yang dapat mengatasi peradangan sendi.
Arthritis merupakan peradangan disekitar rongga sendi, hal ini disebabkan kerana proses penuaan., di mana akan berlaku kehausan pada tulang rawan,gesesan antara sendi berlaku & menyebabkan kesakitan pada persendian tersebut.

Hal ini banyak terjadi pada orang lanjut usia, terutama wanita yang sudah mengalami menopause. Adapun tempat yang biasanya terkena adalah : daerah pinggul, lutut, tulang belakang, bahkan dapat pula terjadi pada persendian di jari-jari tangan maupun kaki ( terutama ibu jari ). Jadi secara am-nya Glucosamine berfungsi untuk mempertahankan fungsi sendi &  melindungi sendi dalam keadaan normal. 

Jika Glucosamine sudah dapat membantu anda mengatasi masalah2 saraf dan sendi,dengan Monavie Active yang mengandungi 19 jenis buah-buahan terpilih dan di tambah dengan Glucosamine sudah pasti akan dapat memberi 1001 kebaikan kepada anda. Antara kelebihan Monavie Active ialah:
  1. Boleh digunakan oleh pelbagai lapisan umur.
  2. Mengandungi kandungan anti-oksida yang tinggi untuk melawan penyakit serta  menjamin kesihatan yang optimun.
  3. Mengandungi tambahan glucosamine semulajadi dari tumbuh-tumbuhan untuk rawatan serta memperbaikki sendi-sendi, joint dan urat saraf.
  4. Mengandungi kolagen semulajadi dari tumbuh-tumbuhan untuk memperbaikki  kulit.
  5. Sesuai untuk penyakit batu karang, gastrik, migraine, lumpuh dan kanser.



    Harga Ahli : RM130.00

    Harga Runcit: RM150.00

    Monavie Active belum lagi memasuki pasaran Malaysia & selalunya stok diambil dari Singapore, menyebabkan Monavie Active sukar didapati di pasaran Malaysia walaupun permintaan terhadapnya amat tinggi.


Amir 0129179055 putra_amir85@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment