Sunday 1 May 2011

Monavie Pulse

Jus Monavie Pulse adalah satu dari produk yang popular dari Monavie. Monavie Pulse diperkayakan dengan plant sterols yang boleh membantu untuk mengurangkan kolestrol dan resveratrol. Pulse membekalkan anda dengan khasiat yang berkualiti untuk kesihatan anda.




Tahukah anda jantung adalah organ yang paling kuat dalam badan manusia. Jantung anda bekerja tanpa henti setiap saat. Kalau jantung anda rehat, anda mungkin terus berehat untuk selama-lamanya. Dan untuk pengetahuan anda, pembunuh nombor 1 dalam dunia bukanlah peperangan, tetapi penyakit jantung. Setiap minit, jantung manusia berdegup/pam darah ke seluruh badan lebih kurang 80 hingga 120 kali. Ini bermakna, jantung anda mengepam darah sebanyak 5,400 kali sejam dan 129,600 kali sehari. Disebabkan jantung sentiasa bekerja untuk anda,amat penting untuk anda menjaga kesihatan jantung.Jika jantung berhenti, alamatnya anda MATI !!!

Antara fungsi/kebaikan yg dibawa dalam Monavie Pulse:
  1. Mengandungi kandungan anti-oksida yang tinggi untuk melawan penyakit serta  menjamin kesihatan yang optimun.
  2. Mengandungi sterols dari tumbuh-tumbuhan untuk mengurang dan mengawal kadar kolestrol yang tinggi dalam bada
  3. Elok untuk pencegahan Sakit Jantung. Di formulasi khas dengan resveratrol dan omega 3 fatty acids untuk rawatan dan kesihatan jantung.
  4. Sesuai untuk penyakit kencing manis, darah tinggi serta mengurangkan berat badan.
  5. Boleh menghilangkan sakit sendi, sakit belakang, letih, lenguh dan otot kejang.
  6. Setiap 4 ounces daripada MonaVie Pulse bersamaan dengan 13 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran.

    Secara ringkasnya, Monavie Pulse elok untuk mencegah penyakit jantung, strok, darah tinggi,  mengawal kadar kolestrol dan menjaga salur darah di dalam badan anda.
Harga ahli : RM111.00
Harga Runcit : RM145.00
Amir 0129179055 putra_amir85@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment